säg ingenting till mig.



haha Anna - jag vet att du får rysningar ;)


välkommen advent!

   
 

1. polkagrisstänger
2. vit amaryllis i mossa & ris
3. recept och bredvid en dekoration med vit hyacint
4. Krans av eligansa-ris eller nått liknande :)
5. Adventsstaken som kommer bytas med långa stöpta ljus och troligtvis annat innehåll än "is" i plexiboxen :)


måndagsgodis!

Tog en promenix och kollade förbi i Peters spel/plugg- jordnötshåla. Var där en liten stund innan det var bråttom och jag fick springa ner till stan för att möta upp en tjej i min klass. Vi köpte massor av karameller till vår praktikplats. Men försäljaren verkade tro att vi skulle ha det själva (!) så himla knasigt . .
 

Vi slog in alla karameller i celofan och skrev en liten hälsning. Så här bra blev det;




TGIF eller inte

No fredags-feeling här inte! Går på 13.30 och sen e det praktik både lö och sön. Men nu har jag bara 6 dgr kvar på praktiken sen kan man fokusera ENBART på skolrapporter och den STORA terminstentan den 17 december. Måste lägga upp en stenhård plan!!!

Sen är den en tenta den 7:e januari - sen nångång är det ledigt 1 v till T5! Vart försvann hösten?!?!

pepparcookie



Är det dags i år kanske med pepparkakshus-bak??


.

Tjohoo idag e det onsdag! Det betyder plugg/klipp/promenix/bonde-dag för mig!
Igår fick jag min första "god jul-önskning" av en patient. Time flies!

julgran?

 




Fick en idé om att skaffa julgran när jag satt och kikade i en inredningstidning (ej denna) . .


hjärta på tråd






Nya växter kan behövas för att pigga upp ibland!


hur ska det gå?

Vill verkligen INTE ha praktik natt. Det är hemskt & min flexibilitet är lika med noll. Jag kommer troligen vara tröttare än patienterna som försöker vakna upp ifrån narkosdrogerna . .  om jag får gissa :)

 


RSS 2.0