mat mat!

Smörgåstårta på italienska

Hur god ser inte den här smörgåstårtan ut att vara? Den ska jag göra nån gång kanske när jag bjuder till buffé :)
Lax står i ugnen, är så hungrig o det blir ju inte bättre när jag kollar på recept direkt . .

Blev lite sent med mat för jag var "tvungen" att träna i Tannefors o gick dit, o sen när jag gick hem så var ju affärerna öppna till 19.00 o det va ju inte så bra.


härliga lördag!



Idag har jag massor skoj att göra, dvs inte sitta med mitt arbete i palliativ vård eller c uppsats! Jag ska göra saker som jag bara har lust med!! Först väntar en runda på stan, sen adventspyssel o kanske en tur ut med skidor? Hoppas snön stannar lääänge! ♥

lanvin.

Klänning
  • Färg: Naturvit
  • 399:-/st, Art.nr. 98-8292
  • Lev. info: v.50, mitten av dec
Lägg i önskelistan Köp fler Ändra Ta bort
T-shirt
  • Färg: Naturvit

 

  • 299:-/st, Art.nr. 98-8218
  • Lev. info: finns på lager
Lägg i önskelistan Köp fler Ändra Ta bort

 Ev. rabatter dras av i kassan steg 2




Efter att sidan hängst sig 08.00 tog det 30 min att ens komma in på hm.se idag, sen hängde sig allt i kassan när man väl fått tag i ett plagg :) Förvånad?


uppdrag granskning.

Se detta om ni ej gjort det ännu!


lördah!

Uppdateringen är frekvent här . . inte :) En lördag med plugg, lakrits o te. Har även shoppat en inredningstidning med massa jul/advents inspiration som jag ska kika i :) Happy lördag!



Min nya fuktcreme som J´s mamma köpt på kryssning! Snällt va!


.

Har spenderat de senaste dagarna hemma hos Joar. Hans föräldrar är bortrsta denna vecka. Eftersom J har mkt aktiviteter o jag KUA placering så har vi inte setts så mkt, igår han vi inte ens äta kvällsmat ihop. Men fixade muffins när han kom hem för att han skulle ha med det i slutet av veckan till skolan.

Joar, kan du kolla hur muffinsarna ser ut?

- ähhhhhh dom är bruna!    chokladmuffins har ju en tendens till det, men jag blev lite redd för 1 sek att det var brända. Men dom blev superbra. Så sen blev det mys med te o nybakat o GW på tv.

Idag vaknade jag 05.33 pigg o utvilad, så sen dess har jag försökt o tentaplugga har gått sådär. Om tentan kommer bli som exemplet tycker jag det verkar som basic omvårdnad. Gå efter sökorden nutrition, elimination, cir, resp o sen tänka igenom vad symtomen står för o hur jag gör som sjuksköterska.

tjupp!


lanvin for hm












Om man skulle försöka sig på en lanvin klänning den 23:e november??


godis gott



Tycker Lipton Strawberry påminner om denna klubba! Godis! Intar mitt te o ska snart åka iväg på KUA! Imorse hann jag med en jobbintervju på njurmedicin, avd 128. Det verkade bra, ett vikariat till sista aug, men det lär ju bli annat för mig! Intressant om jag ens är en av de två som varit på intervju som blir erbjuden jobbet. Övade iaf att svara på mina bra och mindre bra egenskaper!

Vet i tusan om jag gjorde rätt (eller det gjorde jag). 2.5 kg gröna grodor kunde man köpa i en stor såndär fyrkantig plastlåda på COOP igår för TIO kronor!! Det var inte gamla eller så, utan de skulle bara inte ha dem i lösgodissortimentet längre! Vilket kap! Det e inte för inte man diskuterar godis-skatt tänkte jag o klarade mig därifrån med 2 sushistyckbitar i blodsockerhöjande ändamål efter träningen!


so long / Till.


zelmani!

http://corren.se/kultur/?articleId=5415412&date=&menuids=



november!

Så vad det november, kan inte förstå hur tiden kan gå så fort! Tycker jag har massor kvar att göra innan terminen e slut!! Imorgon börjar jag på den kliniska utbildningsavdelningen. En ortopedisk avdelning som drivs av studenter. Igår fick vi träffa de andra studenterna i teamet. Jag skrattade ganska mycket. Antagligen kommer jag fortsätta med det eller gråta :) Ajja vi får se . .  ska bli sjukt spännande i vilket fall :)

Två jobberbjudanden har ramlat in men det ser ut att bli ÖNH för min del från 1 februari. Vilken hinner innebära 2 veckors ledighet mellan examen och jobb! Välförtjänt som tusan!

Nu är det dags för lite NKSE plugg sen möta upp familjen på Sol & Ris o därefter zelmani på konsert o kongress!
Grattis till min pappa som fyller 55!!!

kraaam! tilla.

RSS 2.0