sommar sommar . .



Midsommar var trevligt, lugnt o skönt på landet alltså. 
Lekarna jag hade vart succé!  Hade snott lite lekar från olika tillställningar, roligast var nog charader till ordspråk, och "gissa kändisen" kan ju göra ett "Tilla tipsar" med alla lekar, (vuxenlekar) har inte riktigt energi nu, . .  pluggat och därmed missat gurks o eriks metning =/

igår gick jag på grund! usch, slog upp smalbenet till sjöss! Om det hade funnits hajjar i Roxen hade jag nog inte suttit här nu alltså :)
 Det va rätt höga vågor så jag simmade lika mycket uppåt som frammåt ett tag för att inte bli översköljd, men sen simmade jag nära strand! 


Den 8 juli närmar sig med stormsteg!
 Min gamla idrottslärare från högstadiet är redan anmäld, I guess she is doing the klassiker tambien! Super bra att Malin fixat ställe nära Vansbro vi kan sova på natten innan start. Vansbroo, härligt har väl som mest stannat till vid Vansbro grillen upp till fjällen :) Men det verkar ju vara en riktig pärla till stad, . .  by . .  håla ?

Igår på kvällen gick jag ut med Issa, det var precis vindstilla och till min förvåning fick jag se en ål som motades ut på sidan av stranden när Issa gick i vattnet. En ÅL där . . usch, nu kom jag o tänka på ålarna i sjöjungfrun . . " - kroken snoken, jag vill att ni vaktar henne noga.."

scary  thoughts . .

 imorgon börjar jag jobba, slut på semestern! blir först Ullstämma, men sen blir det ju då  5 veckor på Garnisonen, trots att jag inte valt det själv känns det relativt bra,  men  men. . man vet ju faktiskt bara vad man har och inte vad man får. Eftersom jag trivs så bra med vårdtagarna på Ullstämma så e man ju lite smått nervös ;)   

Men jag e förväntansfull!

Goodnight sleep tight don´t wake up until it´s time to fight!  (rackarns bra slogan jag konstruerat själv där ouiooo ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0