Tilla tipsar:



Fordonshandbok för tjejer, C Williamson


72253-29 


" Lär dig planera för och vara förberedd på besvärliga situationer, med hjälpa av felsökningsscheman och regelbunda rutiner. Upptäck glädjen i att dra åt en mutter och njut av känslan i att smörja en bakaxel så din körning blir friktionsfri!"


 Boken innehåller även ett "roligt" quiz, så man kan testa vilka förkunskaper man bär på!

Vilken borste passar bäst till cykelrengöring?

1. rotborste
2. mattborste
3. hårborste (
nääh jag skääms när jag läser detta svarsalternativ.  . skrev jag alternativ . . ?)
4. tandborste
5. Alla ovanstående.


vilken  IT-pryl!  

Jag lovar, . . glöm allt vad ELLE och Cosmo heter, det här kommer bli singeltjejens nya bibel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0