bostadsjakten fortsätter . .

Jag är riktigt trött på det, mina mejl och tfn samtal är säkert över 100, när jag dessutom fick en tjejs ord på att hålla en lägenhet tills jag kom upp, och dessutom erbjöd mig slänga mig på ett tåg omgående känns det minst sagt jobbigt . . efter att ha lagt annons ute på blocket har jag fått flera erbjudanden som mer handlar om relationer.
I ett mess glömde killen t.o.m skriva vad han skulle ta i hyra och vart den låg, men det kom i ett mess lite senare, det väsentligaste var ju att han kunde laga mat, och att vi kunde göra det tillsammans.

Här kommer dagens:

Tilda säger: hej vem är du?

jimmy säger: jimmy du då

Tilda säger: söker du, eller har du lägenhet att hyra ut?

jimmy säger: jag söker lite av varje...är du singel

Tilda säger: vad söker du?

jimmy säger: tjej och innrboende

Tilda säger: . o vart kommer singelfrågan in där?

jimmy säger: ja bor man ihop så kan det bli ganska intimt

Tilda säger: okej, men då är det ju SAMBO du söker . .?

jimmy säger: ja

Tilda säger: ah okej . . jag söker lägenhet.

jimmy säger: ja du kan ju bo hos mig ?

Tilda säger: ah jag tältar nog hellre i Rinkeby än tvångsingår relation för att få tak över huvudet . .

Tilda säger: kolla in spraydate.se, match.com ist.

Tilda säger: Lycka till! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, spraydate nästa?! Tydligt att det finns folk till allt! Nervös inför skolstarten? Klart du får länka om du vill. Har du haft en bra sommar? Kram M

2007-08-09 @ 11:43:06
URL: http://marraj.blogg.se
Postat av: T

Jag glömmer nästan bort att jag ska plugga ibland, för det är så mkt nu! Men nervös lär jag hinna bli! Vi ska ut på en skärgårdsö första dagarna, kollo och "get together" sommaren är INTE slut! Kraam!

2007-08-09 @ 11:57:56
URL: http://www.tilla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0