Dagens idag - lördag

07.59 oh tidig Lördag, som jag HOPPAS blir lika solig som igår då jag jobbade! Det var min sista dag för i sommar, så jag hade bakat biscottisar till de två avd som jag jobbat på.

IDAG: möta upp Sara som ska bo i min lägenhet och lämna nycklar, läsa av elmätaren. Jag och el . .  häromdagen small det :) Jag skrubbade strömbrytaren med en lite fööör vattenfylld borste!
Jag överlevde i vilket fall och kunde flytta över mina tillhörigheter till mamma o pappa. Pappa och jag har varit på powerwalk i spåret (det var lite otäckt för pappa envisades med att trampa på mördarsniglarna med motiveringen "de här SKA man döda!!"

Mamma, mormor, morfar och jag har varit på utflykt till GROLLS i Motala för inköp av blåbyxor till morfarn. Han lyckades veckla in sina 2 meter långa ben i vår bil :) Sen råkade vi åka med diesel från Preem utan att betala, men mamma var snäll och ringde upp dem. De visste vilka vi var (jag tror de hade oss på film)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0