- 23 -

 

Idag har jag bakat tårta, vart hemma och firat min födelsedag hos mamma & pappa med massa god mat "entrekotte" :) hasselbackspotatis och sockerärtor, till dessert - ostar!

Sen vidare till mig och då blev det tårta med mango och jordgubbar i (sur eller "frisk" som mormor rättade mitt ordval till..)

Ikväll blir det mys och melodifestival!
Imorgon blir det ut i spåret samt plugga matte med bror!

Dagens surprise: Blomsterbud från Alex i Kungsör! Jätte fin rosa bukett (bilden) Tack igen!
Dagens skönaste kommentar när vi svängde in på en mack:
- Pappa vad gör vi här?
- Jag måste ha luft! (går ur bilen)
(5 km hemifrån, sen kopplar jag att han skulle ha luft till däcken, det lät verkligen som "jag måste ta en nypa luft")

sweeet

Kommentarer
Postat av: Tessan

GRATTIS, vännen :) Skoj att kortet kom fram i tid, var lite osäker på hur lång tid det skulle ta :) Har inte fått ditt mail, vilken adress har du till mig?

Kram

2007-02-10 @ 13:30:00
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: Tilla

Tack Tack! Ingen har fått inbjudan, det e något skumt, ska mejla o fråga om alla har samma problem! Det e ju somsagt lite testning så d verkar vara lite problem på sidan över lag! nu ska jag fortsätta fira födelsedag här! Kraam!

2007-02-10 @ 14:58:33
Postat av: Charlotte

GRATTIS! Hoppas du har en bra dag! (Har tappat mobilen i toaletten... inga nummer kvar!) Kramar Lotta

2007-02-10 @ 16:50:00
Postat av: anna!!

GRATTIS! hoppas du har haft och fortsätter ha en fantastisk dag! tjolahopp

2007-02-10 @ 16:53:34
Postat av: Jonas

Jag har fått inbjudan men sidan verkar jäkligt buggig än så länge. Skulle vara intressant att veta om det finns nån spärr för hur mycket musik man får lägga upp, jag har lite över 50 000 låtar att välja på :D

Hmm. Eftersom alla säger grattis så antar jag att du antingen fyller år eller är gravid. Jag gissar på fyller år och säger grattis jag med.

2007-02-10 @ 18:24:37
Postat av: Tilla

Tack för gratulationerna!
Lotta Lotta, jag har hört ryktas om det där! ska ge dej en rapport sen förresten!!!

Jonas: jag vet, väldigt buggigt, mina låtar verkar inte komma upp just nu =/ skulle du kunna adda en kompis till mig som har super bra smak men som inte verkar få mitt mail? trots att folk inte svarat på min mejl räknas det det tydligen som 1 vän! skitdåligt!
Jag dementerar graviditet och meddelar att jag fyllt 23!

2007-02-10 @ 20:10:41
Postat av: T

Tessan: Jag körde "thereees" mejlen!

2007-02-10 @ 22:16:35
Postat av: Jonas

Mmm, visst kan jag det. Vad har han/hon för mailadress?

2007-02-10 @ 23:21:11
Postat av: T

[email protected] hoppas det funkar för dej! Tack!

2007-02-10 @ 23:31:34
Postat av: Patrik A

GRATTIS Matilda - hoppas du haft en riktigt bra dag och fått många fina presenter från familj och vänner.

2007-02-11 @ 00:08:19
Postat av: Emelie

Grattis!
Hoppas att dagen har varit toppen!

2007-02-11 @ 00:21:08
URL: http://emeliepeters.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så, nu har jag skickat den, får se om det funkar. Såg att problemet med inbjudningarna berodde på att man skrivit för långt meddelande.

Menmen, jag är som sagt inte riktigt nöjd med tjänsten än, kan vara att jag har för höga krav. Kör på testperioden iaf, men än så länge föredrar jag nog Last.fm

2007-02-11 @ 17:50:07
Postat av: Emelie

Ja de var riktigt goda. Vi fick med två hela påsar med muffins hem. Och Lisa (min kompisa har en hel massa över).
Det skulle vara super kul med ett nytt recept att prova!
Vi får byta lite recept! =)
Det är alltid kul!

2007-02-13 @ 22:08:49
URL: http://emeliepeters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0