ledig dag = utflyktsdag


image275

Idag har mammi och jag varit i Hästholmen vid Vättern och ätit god torsk. Vi solade lite och tittade på båtarna medan mormor & morfar var på middag vid Omberg :)

Sen köpte vi rökt sik och for hem till Linköping. Köpte flyttkartonger på IKEA (så jag kan packa vid ledig stund undan för undan då jag jobbar 100 % + extra helg nu) Hittade den fina sängen Fjelldal som jag blev fäst vid, perfekt för en studentlägenhet! För närvarande har jag dock ingen större lycka på den fronten.
 Det är mkt trixande och fixade med det där nu, försöker söka allt och kolla blocket så ofta som möjligt. Förra veckan hittade jag en bra 1:a i Solna (där KI ligger) trots att jag mejlade 15 min efter att annonsen kommit upp, fick jag dagen efter veta att tjejjen inte hade möjlighet att bjuda in alla av de över 400 st som mejlat! Riktigt så många intressenter har inte min lägenhet, men den har måånga :)

image274

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0