Drömmar

Saknar längre djupsömn idag, ändå är jag i skolan 1 h innan vi börjar (typiskt mig!)
Drömde att Axel och jag var utomlands. Vi skulle köpa nya träningsskor, jag betonade verkligen att jag ville ha lätta löparskor, och i den här sportaffären (som var svensk) fick man prova hel utrustning (skor+strumpor+kläder) och springa ut och testa dem! Vi fick på oss hypade kläder och sprang längs det turkosa vattnet tills dess att jag inser att min gaffel (!) har kilat sig fast precis vid hamnkanten mellan en stålvajer och en betongvägg. Jaha så det var ju bara ner och dyka efter gaffeln och försöka få loss den. Efter mycket om och men lyckades jag kila loss gaffeln (som satt hårt fast) och simmade mot den soliga ytan, jag började slappna av och kände att jag snart borde va upp vid ytan . . men så var ju inte fallet, och jag kände hur luften började ta slut. Drömmen slutade iaf  med att jag tillslut kom upp ur vattnet med en befriande känsla av att äntligen kunna andas . .


image367

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0