shopping!


Idag gick till Nacka C, jag visste vilket håll det var, men det var längre än vad jag trodde. Fixade material till den adventskalender jag ska tillverka tills nästa helg! Letar fortfarande gråpapper/bruna små papperspåsar . . vissa dagar i kalendern kommer ju va mindre påkostade, så jag ville ha utfyllnad i form av gratisprover. En kille på apoteket gav mig massa nikotin-tuggummin och man börjar ju undra . .  inatt blev jag erbjuden ett helt cigarettpaket av ett par också. Jag antar att jag ser ut som en riktig rökare?!?! (jag har inte haft en cigarett närmre än en armslängds avstånd..) jaa iaf jag förstår ju med att de kanske hade ett överskott på dessa nikotintuggummin, som iofs inte innehåller nikotin men ändå . . men nu till det braiga! Bara för att en förpackning är liten är det kanske inte en "giveaway" . . en adventslucka kommer därför vara en Q10 canolaoil handkräm från ACO!

image362

Vinterns vita! Hyacinter i "is!" Hittade lite grönmossa i min scrapbook-låda som passade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0