Sunday wait

Idag hade vi första mötet i nya gruppen som ska behandla ansökningar av regeringspengarna till skolidrotten. Jag hade dock inte nåtts av den infon, men 35 min efter att jag fått ett samtal befann jag mig på O´learys på centralen.
Efter en god Ceasar sallad var det möte på Continental. Jag var ju inte direkt insatt i de aktuella ansökningarna, så jag sa att att jag såg det som en introduktion för hur de jobbar . .

Efter det var jag och lillebror ute & sprang. 3.5 an. En bra runda där! Vi spurtade så vi nästan svimmade i mål, och det gör man ju inte direkt när man springer själv!
Imorgon börjar 3:e kursen i skolan: Kvalitativa metoder . .
KiBox på kvällen med C!

Godnatt!

(förövrigt tycker jag att Conny i "Ensam mamma söker" är dålig PR för Linköping  - vad ska folk tro? )

image354

Kommentarer
Postat av: Patrik A

Conny bor i Västerlösa som tur är tror jag =) Två i min klass känner han.

2007-10-29 @ 10:24:36
Postat av: T

ahaa jag trodde han bodde i skäggetorp?

2007-10-29 @ 16:12:07
URL: http://tilla.webblogg.se
Postat av: Patrik A

hmm kanske han gör, vet han spelar fotboll i Västerlösa, trodde han bodde där också :P hade för mig de sagt det.

Men visst är det jobbigt lyssna på han =)

2007-10-29 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0