<3



Jag drömmer ju ganska mycket (minns det iaf) och det är ju ibland skoj.

Inatt var jag hos Caroline i Sthlm och skulle gå på friskis & svettis med henne och hennes tjejkompisar. Det var ett nytt pass som jag inte hade testat tidigare.

Carro berättade att det var ett sk. hjärt-pass. Man tränade mycket kondition och samtidigt hade man en OH med bild på hjärtat för att kunna gå igenom vissa delar på latin och lära sig mer om hjärtats funktion. Ibland stannade man under passet och tog varandras blodtryck och registrerade detta och följde upp. Sen springa!

Minns bara att jag tyckte det var en SUPER-bra idé. Att ingen tänkt på det innan liksom?!




 För det e ju bra att träna för hjärtat och så . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0