chillin.

Nu har jag legat i soffan och slappat och druckit iskall skogshallon! Carolina och jag var ute en sväng igår på Platå och sen hade jag galen "super-pigg-time" mellan 05-07. Därför jag är lite seg idag, men vi var uppe tidigt  imorse och hann med både Gamla Linköping och annat!

Helen i min styrelse messade att hon var på biblioteket så jag kombinerade visning av det med kik på lilla SIGNE som nu blivit 6 veckor. Sötoman bebis där!

Nu väntar jag på mamma som vart hos mormor & morfar. Hon ska få lite te, ost & kex innan hon åker vidare till landet!

I helgen går jag på min ordinarie jobbhelg. Veckan som kommer ska jag prova vår nya bastu som pappa (och Axel) byggt upp på landet. Sen ska mamma och göra Tranås en dag - det är stort!

ska ladda upp lite bilder senare är tanken . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0