T2

Idag var det upprop för termin 2. Den nya kursledningen kändes betydligt bättre, de visste om att många upplevt T1 som jobbig och att vi kom med en tung ryggsäck därifrån. Därav ska vi snart ha "möte" med de som hade förra terminen (kursansvariga) samt lägga upp en plan för att kunna fixa den hemska T1 tentan!

I  kurs 2 ska vi iaf läsa om barns utveckling socialt, psykiskt och fysiologiskt. Spädbarn, småbarn, skolbarn och sista 4 veckorna tonåringar. Det tror jag blir kul!

Nu ska jag vila.

herrå.


Kommentarer
Postat av: Jessan

Perfekt, då vet ja vem ja ska fråga om d e nåt ja undrar då ; )

Hoppas allt e bra med Tuss! Kram

2008-08-25 @ 22:56:30
Postat av: anna!

ooh barnpsykologi!! det som är så kul o intressant (obs, ej ironi) :)

2008-08-26 @ 06:09:03
URL: http://porsfyr.blogg.se/
Postat av: T

Jessan: precis, läser spädbarn först nu! Vad han har växt lilla Milo! Måste förresten promenixa snart med!



Anna: kan ana det ja! :)



kram/ T

2008-08-26 @ 10:11:28
Postat av: Jessan

Aa absolut måste vi promenixa..snaaart!

Aa han växer så det knakar :) Kram på re

2008-08-26 @ 18:52:05
Postat av: Tessan

Hej!

Nu är jag hemkommen från Uppsala. Har i veckan skickat in mitt exjobb till min examinator yeah o om två veckor har jag min exjobbs presentation, sen du är jag färdig!!! =) Tänktevi kanske kunde passa på att ses när jag är i linköping för min presentation. Vet inte när det blir riktigt ännu, men under v.37 iaf. Känns som det hänt så mkt sen vi sågs att det är dags för en uppdatering!



Kramar

2008-08-26 @ 22:51:12
URL: http://tessan.delden.se
Postat av: T

Oh va härligt Tessan! Självklart måste vi ses då! Kanske kan fira traditionsenligt med kladdkaka?!



Kram kram!

2008-08-27 @ 08:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0