onsdag!



Tänk! Idag är det bara TVÅ veckor till julafton! Jag har inte köpt en enda julklapp en, men det kommer nog ska ni se!
Har sovit en timme nu efter praktiken. Är oftast helt slut, men undviker att sova förrens till kvällen. Vi får se, imorn tar jag ev. en pluggdag.

Idag har det varit en in-ut-nästa-in på labbet. Jag har fått träffa alla möjliga människor  (o vener) och stuckit dem. Det är sjukt men folk verkar väldigt coola när man sticker dem . . är det bara jag som tycker det är lite småjobbigt varje gång när någon sticker mig? Jag skulle vilja ha ett klistermärke varje gång iaf! Helst det med lille skutt som har en rosa blombukett i famnen . . (det är ju inte konstigt att jag trott att lilleskutt vart en tjej hela min barndom?!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppsans vad snabbt du anvancerat, kul att du har yrket i fingrarna också. Kram Mamma

2008-12-10 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0