en midsommarnattsdröm

 


Igår blev jag tillfrågad om jag hade lagt blommor under kudden. Det tvistades om det var natten till eller natten till midsommardagen man skulle lägga sju sorters blommor under kudden på jobbet. Men det var ju såklart natten till idag! Jag missade det hela och drömde istället att jag fick en lillebror, . . Jag var jätteglad över att ha fått en lillebror . . tills jag såg honom . . det var en FUL bäbis!

Det toppar ju inte drömmen jag hade förra veckan om jag sägert´:

Det började regna, och helt plötsligt ser jag att det inte bara regnar vatten, utan även smartis-rör! OMG! Jag försökte få smartiesrören och det blev ju så att man sprang och kollade på marken tillslut . . men smarty nog sa jag ju detta till min bror och mamma som också sprang runt som yra höns och letade smarties-rör.

Jag gillar smarties.

Kommentarer
Postat av: Jessan

HAHA sötunge!

2008-06-22 @ 12:13:47
Postat av: jois

haaaa det märks att du gillar smarties!!!:P

2008-06-22 @ 16:55:06
Postat av: Anonym

Tack för att du arrangerade årets Midsommar lekar.

Kan tänka mig potatis plockningen vid nästa fest,är helnöjd med min insats som plockerska.

Kram M

2008-06-22 @ 23:59:22
Postat av: T

Mamma: jaa du var rätt bra på det . . testat förut????

2008-06-23 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0