host & snörvel



Ringt och sjukanmält mig idag till jobbet då jag inte mår så bra. Folk blev sjuka i slutet av lägret, och jag blev uppenbarligen inte förskonad.  Men just nu känns det liiite bättre eftersom vi hade fått svar på den sista tentan vi gjorde innan terminen slutade :)

Idag blir det istället att läsa och ta det lugnt bara, tur att det är inne-väder!!
Jag ska skriva ut lite ansökningar och kolla på i efm, på torsdag ska jag nämligen på möte i Idrottslyftet i Sthlm. Det sista innan verksamhetsåret är slut för den gruppen . .

so long, nu blir det citronté!

T

Kommentarer
Postat av: Em

Tack!

Ja det blev en ganska bra dag. Dock en del regn men helt oki ändå!

2008-06-23 @ 22:29:41
URL: http://emeliepeters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0