listad & klar

Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade
Vad gjorde du för 15 min sedan: drack te och kollade på tv, och fixade på bloggen, och . .
Det sista du sa högt: oj det va jättelänge sen om inte hosta räknas . . vid 11-12 pratade jag i tfn!
Det senaste någon sa till dig: hejdå  antagligen (mamma i tfn)
Vad har du druckit idag: snittar säkert på 5-6 koppar te!
Vad var det senaste du åt: loopisar! Konkurrent till allbran va? ;)
Vad var det senaste du köpte: mjölk, ärtsoppa, bananer & flingor
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörk trä
Vad är det för väder hos dig nu: nattsvart snart
Godaste glassmaken: choklad & blåbär
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej jag är ju vuxen va?
Sover du tungt: nej, men för första gången tror jag att jag sov i soffan idag!
Drömmer du mardrömmar: ibland . . men mest roliga drömmar. Jag gör mkt knas i dom!
Trivs du med ditt jobb: jaa! skulle behöva några jobbdagar nu!
Favoritlåt just nu: Linköpingslåten kanske?
Vad ser du om du tittar till höger: tända ljus i fönstret o massor av annat . .
Vad gör dig glad just nu: att jag ska åka till Alperna i vinter!
Vad ska du göra härnäst: sova
Höger eller vänsterhänt: hö dexter
Humör just nu: tråkdag!
Favoritgodis: "pandalakrits"
Kläder just nu: leggings & rosa adidas
Sommarplaner: jobba!
Spelar du något instrument: det går deprimerande dåligt på den fronten numer . .
Morgon eller nattmänniska: jag är nog inget av det snart . .men mer morgon
Vad är viktigast för dig: att må bra och vara lycklig med dom man gillar allra mest!
Är du kittlig: inte ett dugg faktiskt
Stjärntecken: vattuman
Äckligaste insekten: oj, kan vi inte byta ut det till mysigaste?!
Stökigt eller välstädat: är väldigt olika hos mig . . men oftast är det representabellt . .
Längtar du mest efter just nu: att bli frisk snart så jag kan träna igen!
Imorgon: Fyller pappa år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0