TGIT night



Idag blev det plugg och jobb hos papi. Fick även ett par söta örhängen i silver med cubiczirkon sten i som ser ut som stjärnor. Tack!! Trädde pärlcollier också . . 
Torsdagkväll har alltid varit rätt bra genom åren . . den här är helt okej. Gick en runda på stan och hälsade på AC på nationernas. De tyckte jag skulle börja jobba där . . servitrisjobb :) men det e nog inte riktigt min grej va. På min lilla promenix spanade jag i skyltfönster, men inte på varorna i skylten . . ni kan ju ana vad jag ska fixa ;)

Nu messa Kajsus och säger att hon kommer och delar en ananas med mig. Spontan taliban där!

Kommentarer
Postat av: L

Haha, spontan taliban. Kom igen Lena, vad skulle vi annars göra?!

2008-11-22 @ 11:37:51
Postat av: t



det är din tur nu.

2008-11-22 @ 12:51:54
Postat av: L

Min tur vadå nu? Ovveee!!!

2008-11-22 @ 17:44:28
Postat av: t

Larsa: att ringa mig? Är det du eller jag som är tät? vad hände med det ljuva (csn)livet?



Naeee . . . skärpning!



/ mATE-tiild

2008-11-22 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0