gud hör bön eller nått


Eftersom jag hade 1 poäng från godkänt på fysiologi tentan försökte jag ju hitta det där poänget (1 fråga = 1 poäng) och tyckte mig faktiskt ha gjort det till viss del, och efter allt strul kom idag ett mejl . .


. . .  "Ledsen att du fått vänta på svar, men ditt svar på A3 är för mig ett knepigt gränsfall. Din beskrivning av vad som händer i hjärtat när sympatikus aktiveras är dock mer djupgående än jag krävt/förväntat mig (och ingen annan har svarat tillnärmelsevis så detaljerat), men relevant i sammanhanget. Så efter mycket övervägande har jag beslutat att ändra betyget på frågan till G, vilket innebär att du bli godkänd på tentan som helhet".

Kommentarer
Postat av: anna!

grattis!

2008-09-10 @ 11:59:05
URL: http://porsfyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0