TGIF

Har suttit på bibblan under fm med Anna, hon gick till NH och käkade med en jobbarkompis där och jag gick hem och stekta på mina fiskar så att jag nästan behövde ledstång till matbordet för det va så . . dimmigt ;)

I efm blir det plugg till ett arbete vi skriver . . igår bestämmde vi även om ett arbete som HELA basgruppen ska göra. Förbättringsarbete 2. Omotiverat som attans . . o trixigt väre att skriva arbete på 8 pers . .

Igår fikade jag förresten med min gamla gamla kompis Lydia på bibblan, hon satt där och läste om Ansgar, han som förde kristendomen till Sverige ni vet . . :)

i helgen är min sista jobbhelg vilket känns både bra och dåligt . .

Herrå/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0