skolidrott

Veckan är snart över och den har börjat i full fart med 7 st föreläsningar i statistik / informatik. En tre veckor lång kurs och sedan tenta. Blev glad när jag såg att min mammas gamla bok från 1997 stod med som ref. litteratur! Bra där!

Nu på efm/kvällen var det årsmöte i förbundet, förlagt till ekholmsskolan, min gamla högstadieskola.!Det var en nostalgitripp! Jag var kaffeansvarig, och det kändes lite sneak att vara i "lärarrummet"och fixa. Trodde jag skulle hitta en fulbild (ja men hallå jag blundade ju) på mig själv i lärarkorridoren från luciakandidatgrejen 1998 men de var borttagna!

Jag var inte på omval detta år, men mina 2 små "idre-tjejer" valdes in på vardera två år :) En kille från kansliet i Sthlm var även där och pratade lite. Sedan delades det ut inbjudningar till "ung ledare", där jag står som kursansvarig . . spännande spännade minst sagt . . . troligen hålls den på Blästadskolan!

På lördag åker jag antagligen till Jönköping för att vara med lite i planeringen för det stora lägret i höst, och tydligen ingår studiebesök i BANKERYD! ohh yes!




Yes rolles akvarium är kvar! Kolla in de hypade blåa skåpen längre bort ;)



matsalen en sådär 9 år sedan avslutningsmiddagen i 9:an




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0