powerwalk som man kallart´


Min powerwalk denna efm blev mer en shopping tripp. Jag såg antagligen ut som en hipphoppish i min utstyrsel, men butiksbiträdena hälsade ändå. Jag letade efter något partypaljettigt men fann inget superduper. Var även på myrorna och letade silverbricka utan resultat . . Hade även uppdrag från pappa som rörde ny skyltning, men det gick inte heller så bra :( Jag mötte elsie o lite senare erik - de går i samma klass nu, en termin under mig . . lite drygt att 2 av mina vänner prickat in "fel" termin tycker jag!

Inom kort (tror det var den 10:e) öppnar en  Villagebutik i filbyter! Har redan sett att de har de fina mini plåthusen. Jag har redan ett, men i rött. Zinkfärgen e ju himlans snygg! Inredningsbutiker är det bästa!

Nu blire idol snart, ska man se det ska man se de första programmen säger jag :) Resten är lite uttjatad. Imorgon kommer Helen hit från ÖSIF på dinner, jag tror det blir den cubanska köttfärssåsen & barillapasta.

Men nu mina vänner blir det soffan & téet som Joisens föräldrar köpt i Indien. Gammalt som gatan men jag hoppas på ngt mer än silverté . .

tillus. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0