"jag har aldrig träffat någon som verkar brinna så mkt för .."

Just ja, för några helger sen körde vi tema ice-breaker "låtsas vara sån-här-på-stan-säljare-av-djurrätt". Iaf det var bara det att jag hittade den perfekta kandidaten o kunde liksom inte hålla mig till att det var en inledningsfas i att lära känna ngn helt främmande människa. Så efter 40-50 minuter hade jag enbart pratat om jättepandan och dennes svåra situation i Kina. Dessutom hade jag lyckats få killen framför mig att gå med på att skänka 300 kr i månaden efter att han va klar med sin utbildning.. ja det hela slutade ju inte där, utan jag fick honom t.o.m att tro att jag läste WWF-programmet 180 hp på LiU med inrikting jättepandan, och det var just den min C uppsats skulle handla om. Det sjuka var att killen gick på det jag sa vilket sedan fick mig att få lite ångest . .

I fredags på ett överfullt dansgolv står killen där, ja, jag är nästan helt säker på att det är han. Nu hade jag ju min chans att be om ursäkt . . o visst var det han! Han berättade att när han nyktrat till fattat att det inte kunde vara sant. Så sagt o gjort jag bad om ursäkt o återvänder till mitt lilla gäng samtidigt som han antagligen berättar för sina kompisar att "det var hon, panda-tjejen!" pekandes på mig o jag kände ett antal blickar på mig, o ja lite leenden också.

Så tokigt, men det var ju bra att han inte var sur :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0