uppmärksamhet

1. Bibliotikarien med klackskor som jobbar på SB . . det e ju inte så att man inte hör när hon jobbar direkt . .

2. Folk som gör rörelserna innan de "ska göras" på träningspasset, överambitiösa rörelser med tillhörande tjoande. Alla vet i princip vilka armrörelser som kommer läggas till, så det e ju bara drygt med folk som börjar göra dem i nått slags "titta jag KAN!" .. börjar fundera på om den här tjejen gör det för att helt enkelt få bränna de hundradelskalorier som man annars "missar". . respektlöst mot ledaren på ngt sätt tycker jag..

Förutom "störmomenten" idag rå så har jag klippt mig och gjort slingor i håret!
Nu lagar jag fisk & potatismos och ska halvkolla "dating in the dark" - vilket program, herre!
Imorn väntar ny basgrupp i sårvårdskursen, föreläsningar o åter föreläsningar. Imorn MÅSTE jag ta med mig survival-kit för att orka efm!

/ T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0