.

Har nu fått upp ljusslingan på balkongen! Superduper! Lite julmysstämning i min lilla lägenhet. Hyacinterna har börjat slå ut och doftar!

Har just sålt en gammal jacka, tror jag köpte den 2004 den har verkligen hängt i under årens lopp. La ut den på LIU s anslagstavla o en kvart senare hade jag ett mail :) En tjej var här precis o provade den, undrade varför jag skulle sälja den o tyckte den var så fin! Jag fick t.o.m extra betalt för att jag var student och för att hon tyckte den var så billig :)

Nu ska jag bara bli av med en cykel och böcker!


Kommentarer
Postat av: axel

Bli av med cykeln är ju tydligen lätt ;)

2010-12-05 @ 19:40:00
Postat av: Anonym

å packa in trädgårdsmöblerna för vintern....

2010-12-05 @ 22:42:26
Postat av: t.

hoho att få pengar för cykel e desto svårare!

2010-12-08 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0