sjuk jag idag

Hals/förkyld. Mindre kul. Har roat mig med att plugga stroke i 8 timmar :) Och då var inte omvårdnadsbiten inkulderad utan bara etiologi och akut omhändertagande inräknat . Imorn är det basgrupp, infinner jag mig inte då blire mer uppgifter och det hinns inte riktigt med nu!! (räcker med att jag missat 4 föreläsningar idag som jag måste ta tag i . . ) men jag satsar på att försöka hänga i så gott det går nu - det är några få superintesiva teoriveckor innan praktik o uppsatsskrivande rullar igång! Så nu får jag bli frisk!! SÅ  - dagens klagomur!!

Angående c-uppsats så ska jag o en klasskamrat troligtvis skriva ihop med en forkargrupp på US. Alltså göra forskning som behövs IRL! O det e ju bra det :) Ska skriva mer om det när vi träffat dem . .

Nej, nu ska jag börja tentaplugga kan tyckas sent när tentan e på tors men det är läkemedelberäkning och det ingår inte några nya element sen förra terminen. Ett slarvfel e ju dödens = U så jag måste nog  lägga min hybris åt sidan o repetera lite tror jag allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0