allt som har en bra början .



så himla 80, 90 .  äh kalla det va du vill . .


Valis var som mer eller mindre vanligt småregnig o rätt kall. Annat vare hemma hos mig ;) Vi beställde först kina mig från Ming Palace, spelade en del Super nintendo o hade nostalgispotify. Vi pratar Fronda, Excellence, La bouch,  Supernatural o andra pinsamheter :) sjuukt bra! Sedan promenixade vi ut till Valla o AKUTEN kravallen. Mötte bla en gammaltrumpetar-vän till min bror som vi spelade med i skolmusikåren som jag snackade med. Alla va där helt enkelt, . . ja, jo även pandakillen :)

Lördagen bjöd på slappoman dag de luxe. Idag har det vart lite öppen mottagning för kvarglömda grejer, plugg o sol på balkongen! Imorn e det allvar igen, basgrupp o föreläsningar hela dagen!

Idag kommer Kajsa hem med från sin lilla tripp till Mallorca.


Akuten


Kommentarer
Postat av: Anonym

....Va söt du är! P.

2010-05-03 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0