friday.

 creme brulé - min favvo efterrätt :)



Min lediga dag försvann snabbt. Städade, var på banken o köpte all bran. Sen gick jag hem o sov några timmar (!) och sen blev det ett härligt medel/70.

Har vart rätt trött denna vecka, mkt jobb o en del annat.

Igårkväll blev jag dock överraskad av en från grunden gjord creme brulé som kajsus svängt ihop, 9/10! Lite lagom soffchill efter en jobbdag plus ett styrelsemöte.

Nu äts det jordgubbar och vindruvor o teas. Helgjobb väntar!

Just ja, förra helgen fick jag en spontan "gratiskonsert" med 4-5 st ur denna kör, de uppträder tydligen på SOF nu i vår. Missade jag SOF året totalt som student eller?? illa!



http://www.youtube.com/watch?v=5VGyCPv-cN0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0