bla bla bla

Kul att några läser här inne fast jag är ganska dålig just nu på att uppdatera. Ska bättra mig!

Idag har jag inte gjort någon nytta. Först gick jag på stan och köpte massa frukt på torget och köpte nytt bumperskal till mobilen.. Sen har jag inte gjort mycket mer. Började läsa i boken 3096 days av Natascha Kamprush, blev supertrött och somnade efter några kapitel (jag som bara trodde detta var en tendens när det var studielitteratur?) Jag är ganska bra på att inte göra något..

 . . Kan bero på att jag cyklade ganska långt i helgen (närmare bestämt 150 km halvvättern) Träningsvärken släppte efter 2 dgr men jag vill ändå vila mina knän idag som blev lite slitna! Skulle aldrig få för mig att cykla de 300 km som riktiga vättern e . .

Har bokat resor idag med.. till skåneland och Västergötland. SJ utan studentrabatt blev visst lite dyrare va:(


Ska jag våga prova baby foot idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0