chillin

hej hallå o så!


Igår va det break i jobbandet då det blev tjejhäng hos mig med grillning (elgrillen som skräpat på min balkong visade sig vara ett riktigt fynd!). Blev karré, potatisgratäng, grillad halloumi, vitlöksbröd, sallad med päron ruccola och mosarella och chill out wine. Till dessert serverades en blåbärspaj med vanlijvisp till. Man kunde tro att jag lagat mat halva dagen, men det var knytis så jag hann sova 2 h efter jobbet.

Just ja! År 2012 blir tydligen ett år som går till historien för ÖSIF, då vi ska ha förbundsmötet förlagt här! Jag har varit på förbundsmötet två tillfällen (Sthlm och Luleå). Det är big happenings, massor av skolidrottare kommer att komma hit! Vatten över huvudet?


Off to work! / t.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0