up to date.

Hej. Nu kan jag inte ringa ut heller på mobilen.. vi får vänta tills den nya kommer :)
Jobbar ju mest ändå . .

I helgen var det dock uppåt värre, fredagen var det wine o snacks i Jakobsdal, lördag vaknade jag skapligt och cyklade cirka 40 km. centrum-Östra harg-linghem-vidingsjö-centrum. Det gick lätt ändå faktiskt.. på lö var det hamburgaretillverkning på T1 sen utgång. Harrys, hade ingen top notch kväll men kul ändå!! Sön spenderades på Drottninggatan. Jag gjorde chokladfondanter (tyvärr var inte det ett höjdarrecept jag hittat) K fixade blåbärspaj.. sen drömde jag visst högt om kött o vips fick vi en middag med entrecote, bea o potatis o rotisar i ugn . .  mmm jag ska verkligen äta mer kött!! Det blir veckans lovord, för så gott var det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ju kunna ringa dig på SOF!! Festival området är ju stort o vi tappar väl aldrig bort varandra? ;) puss

2011-05-05 @ 15:56:51
Postat av: Anonym

Du tappar bort mig jämt! Oansvarig!

2011-05-06 @ 09:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0